Monday 17 September 2012

I am superwoman okeh!

Bismillah...Assalamualaikum...


posing baekkk punye~! haha..

normal la nama pon manusia kan..mcm2 dugaan dtg..hidop kalo xde masalah, x happy la kan..(ye ke?? 0.o) so, nak atau x nak kita kene jgk hadapi sume masalah yg dtg dgn tenang (fuh~fuh~! tenang qid..TENANG!) no..no..bukan tenang je..S.A.B.A.R pon mesti ada ok?? orang kata masalah yg datang ni akan buat kita jadi lebih matang dan dewasa..(oh! aku dah dewasa rupenye..ok perasan! =p)

orang pompuan slalu dikatakan lemah...grr! marah ni! ske ati je kan nak kata kami ni lemah..huhu..azam aku time menganggur ni nak jd perkasa! (mentang2 la baru pas tgk cite Bini-biniku Perkasa..nak jgk ko ikotkan..) sebab nanti kalo aku dah jd perkasa, boleh la aku blasah orang yang ske ati je nak sakitkan ati aku kn..hahaha! *kejam* pe ko ingat aku ni xde perasaan ke wahai manusia??! erk..sabar qid..sabar! ye la..aku sabo la ni..lau x, mmg aku dah maki hamun ko dah..nasib la aku jenis bukan nak ngamuk2kan..alhamdulillah..^.^ anda patut bersyukur ye sbb saya memilih jalan untuk 'DIAM'..tapi diam bukan bermaksud aku merelakan apa yang ko dah buat ok~! sbb hati ni still sakit walaupon aku cuba nak menafikan apa yang dah jadi ni...

see?? aku bukan sorang gadis yang lemah ok~!


rasa macam dah malas nak menaip coz dah xde mood so, biarlah gambar yang berbicara...




keep smiling Aqidah! ^.^


hey YOU!!! baca ni bebaik ok??!


ok2..tq very much!


sekian, terima kasih! wassalam...


No comments:

Post a Comment