Saturday 15 September 2012

yeay! Pozan datang umah...hehe

Bismillah...Assalamualaikum...

Hye guys! fuh! dah lama kot rasanye aku x menghapdet blog ni...bz sket (konon) haha..eh, btol r..dok ngemas2 umah..kre bz r tu..pastu time ada mood nk update entry n idea tgh melimpah ruah la ada keje nak kene wat..time free, x de plak mood nak dtg kan..=.='

Hari selasa ari tu adik susuan aku mai umah..haha..akhirnye setelah begitu byk rintangan halangan dan dugaan serta cobaan yg mendatang, dapat gak dia menjejak kaki kat segamat n umah i yg terchenta ini..haha ye dak oppa pozan??? dia smpai segamat petang dlm kul3 kot..ummi yg jemput dia kat stesyen bas..aku tunggu kat umah je..x kan nak naik moto plak kan...mmg x la..haha..ok ari first dia datang, dok umah je la..rehat2..dok lepak2..borak2 pai la pagi..ikotkan x nak tido coz macam banyak sgt benda nak cite tp mata dah ngantok bebeno..pozan x pe la sbb dia tu mmg burung hantu..time org tido dia brjaga..time org berjaga dia plak yg tido..kejot byk kali pon x reti2 nak bangun..siap dah baling bantal pon x bangun..agaknye kalo aku baling bom pon dia x bangun2 jgk..pastu x caye plak org dah kejut dia..hampeh~! =.='

ok..hari kedua, ari rabu la..aku bawak dia g jalan2 kat segamat naik moto..al-maklum la..dedua xde lesen keta lg..*sedih*..eh, bukan2..dia yg bawak aku n aku bg arahan je...act mengikut undang2 x bleh sbb lesen dia dah mati TAPI..mana standard der pompuan bawak laki naik moto kan?? haha..tawakal je la..harap2 x kene tahan sbb dulu masa ngan abid x pnah plak kene tahan..ok memula ktorg g KIP MART..pozan nak cari kasut..fuh! cerewet..tp aku lg cerewet la..standard org pompuan la kan??

watpe tu bang?? masak ye?? haha..

(sebelum pozan datang segamat, dia tanya aku "eh qida, kat segamat ada kedai kasut x?" walaweh~dik, u ingat segamat ni zaman paleolitik pe??? haish! =.=' kemain belambak kau kedai kasut kat segamat ni...bleh jadi mata keranjang rambang mata you!)

pastu ktorang g SAKAN plak..g amek basikal..hahaha dapat adiah basikal..ok x nak cite pasal basikal tu kat sini..nanti kat entry lain aku cte pasal basikal tu..dah snap2 pic ngan basikal, ktorg tros pegi stesyen bas plak sbb nak beli tiket nak g KL soknye..eh! la time tu ada plak polis nak tahan kan..gle berdebo aku..abeh tangan n kepala lutot aku menggigil..huk3...bla~bla~bla~akhirnye kami di lepaskan atas budi bicara abg polis  tu..oh! tq very2 much! lau x mmg terbang melayang la duit aku 80hengget..byk tu woo~T_T

pas dah beli tiket, aku bawak tros pozan g 1Segamat...jalan2 jek..ngat kan nak tgk wayang tp masa mencemburui kami plak..tambahan plak fulus yilek! T_T

dan...hari khamis pun menjelang tiba...oh! kolumpo..long time no see la..haha..=D

grr..nape aku nye pose cam seksi sopan ladies?? =.='

ok sekian terima kasih! wassalam..^.^

No comments:

Post a Comment