Saturday 1 September 2012

Cerita Raya..

Bismillah...Assalamualaikum..

Oh! dah lama kot aku x hapdet belog aku ni..bz la konon2nye..ahaks! x de la..x de bz pon cume kemalasan melanda diri ini untuk menghapdet belog..huhu..=.='

cerita raya??? hmm..tahun ni nye raya xde la meriah sgt..coz tokmak sakit so, x byk jalan la..juz trima kedatangan tetamu je kat umah..boring? x jgk la sbb aku lbeh ske dok umah dr berjalan.."ye ke??" hahaha..50-50 la..bila time rajin nk keluar, aku g la lepak ngan member2..tp bila time aku malas, mmg tido melepak kat atas katil je la..wakaka~ =D

hmm..raya tahun ni x de balik kampung pon..oleh sbb tokmak ada kat sini so, paksu ngn cik lehan datang umah aku je la..tp ptang tu cik lehan dah balik JB smula..tinggal la paksu n family je..alah, paksu tu dok kat segamat je..xde hal la so dia balik malam..

tahun ni last aku dapat duit raya..T_T insyaAllah bulah 10 nanti dapat keje dah..haish! makin lama, makin lambat plak tarikh posting aku..*benci* tp xpe la..dia bg aku masa dok melepak kat umah dulu nnti kalo dah keje bz plakkan..mmg dah xde masa nak melepak mcm skg ni...

kalo dulu duit raya mesti bg ummi RM100 sbb nak simpan masuk kat bank tabung haji..tp tahun ni nye duit raya pon aku suruh ummi simpan kn gak untuk bayo konvo nanti..dah keje x dapat lg, terpaksal mengais sana sini, cekau sana sini, korek sana sini utk kos g konvo nnti...dah la kat perak..jauh bebeno..ngelat! =.='

aku nak sgt letak pic raya kat entry ni tp line kat umah agak slow cam sipot sedot sbb tu la sume entry aku juz penuh ngn bebelan je..xde gambo2 pon..huhu..

sekian terima kasih! wassalam..^.^

No comments:

Post a Comment